Kütyük, laptopok, cangák, cuccok, izék

Fujitsu Lifebook T730

2016/05/13. - írta: Libretto

Érintőképernyős sokoldalú a gyereknek

Az elmúlt évek alatt összegyűlt egy csomó IT cucc különböző kis dobozokban: memóriák, meghajtók, töltők stb. Ezért szívesebben csapok le egy hiányos eszközre, hiszen sokkal olcsóbb, a sok cuccból pedig pillanatok alatt életet lehelek belé.

Már nem emlékszem, hogyan kerültek a látókörömbe a T730-as Lifebookok. De valószínűleg valami használt laptopos oldalon bukkantam rá, és olvastam utána. Mivel sokoldalú eszköz, elkezdett érdekelni, aztán persze szembe jött egy jó árú, hiányos darab, leütöttem és már csöngetett is a postás. Ebben a példányban nem volt HDD, RAM, de még töltőt sem adtak, ami itt elfogadható. 

Azt persze sosem fogom megérteni, hogy teljes értékű laptopokat miért kínálnak olyan nagy számban töltő nélkül, ill. töltő +5000 feltétellel. Sosem.

Nagyon megörültem viszont, hogy a leírtak ellenére benne volt a toll, ami egy Wacom-rendszerű eszköz, a Fujitsu Lifebook T730 ugyanis érintőképernyős. Volt otthon egy 256-os SSD, meg egy 4 gigás RAM modul a kis Acerből, töltő is került, és már röpült is fel a Windows 10 a gépre. Ráadásul ismerősként üdvözölte az alaplapot, magától aktiválódott is. Minden hardver működött, nem kellett a kijelzővel sem szívni, csak a képernyő alatti speciális vezérlőgombokba nem tudtam életet lehelni, de ezekért nem kár.

fujitsu_lifebook_t730.jpg

Fujitsu Lifebook T730, i5, 4G, 256+500, wifi, 3G, Wacom-toll meg egy halom port

Az i5-ös processzor bőven elég még ma is bőven elég, tényleg sokoldalú eszköz. Jó a bővíthetősége, akár 2 akkumulátor vagy optikai meghajtó vagy +1 HDD is lehelyezhető az univerzális bővítőhelyen. Én egy HDD-t tettem még be, volt itthon, hát miért ne (ehhez adapter kell, azt megszívtam, nem volt tökéletes, de csak belefaragtam). Van benne 3G modem is, nem lesz kihasználva, de minden extra megdobogtatja egy vérbeli geek szívét, és ki tudja, lehet, hogy egyszer mégis jól jön.

fujitsu_lifebook_t730_gsm_antenna.jpg

GSM antenna!

A ventilátor elég zörgős volt benne, rendeltem az egyik kínai shopból egy másikat. Az nem zörög, Viszont süvít, amikor dolgozik a procc. 

Milyen negatívumok vannak még? Vaskos. Ez nem az a convertible, amit úgy tabletként ágyban lehet olvasgatni, látszik, hogy a műfaj egyik úttörője. Pedig milyen szellemes a kifordított állapot rögzítése!

fujitsu_lifebook_t730_vaskos.jpg

Vaskos.

fujitsu_lifebook_t730_nem_egy_ipad.jpg

Nem egy iPad, mi?

fujitsu_lifebook_t730_kampo.jpg

Visszafordított kijelzővel csak a laptop-állapot rögzítőjét kell átfordítani. (Véletlenül jöttem rá.)

A középső lánygyermek mindeközben rákapott, és a különböző rajzoló appokban brillíroz a tollal. Ebayeztem valami olcsó akksit is, így még kényelmesebben el tud vele bánni. Szereti, hadd vigye.

fujitsu_lifebook_t730_rajzolas.jpg

Rajzol.

Mindent összevetve a kibelezett Fujitsu Lifebook 30 ezerért - MEGÉRTE!

 PRO

  • érintőképernyő, Wacom toll
  • bővíthetőség
  • teljesítmény
  • 3G

KONTRA

  • hangos
  • vastag
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szviccs.blog.hu/api/trackback/id/tr628713580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása